de STEM blijft altijd klinken

'Stemmen' die het waard zijn gehoord, gezien, beleefd en ondergaan te worden. Waar het gaat om het proces onderweg, het zijn, het gaan, het komen, ontmoetingen, verte. Zij is nooit af zoals ook de STEM altijd blijft klinken.

december 17, 2017

Bij Rendez Vous #2 met 1m2 Podium performance artiesten (2):

Tim Hilderink, performance rond 16:00 u bij Kunst Drift Collectief 2.0
Liniestraat 121 in Breda. Zondag 17 december 2017.

Mijn voorstelling gaat over mij als schrijver en hoe ik werk. Samen met het publiek geef ik Herman vorm een persoon die ik op aarde gezet heb en moet zien te volmaken. Hij mag geen Frankenstein worden.na elke voorstelling verander ik hem en pas ik hem aan. Tot het verhaal perfect is!

Tim Hilderink bij Literair Café de Groene Fee in Breda;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten